Actualitat UB

Destaquem Totes les notícies

Innovació

Nou microscopi ultracompacte que permet un monitoratge continuat en temps real

Té la mida d’un xip i està basat en tecnologies microelectròniques.

L’atles del petroli no extraïble al món

Un estudi liderat per la UB alerta dels recursos petroliers que no s’han d’explotar per complir els compromisos de l’Acord de París sobre el canvi climàtic.

Institucional

Conveni de col·laboració del Govern Metropolità de Seül amb la Universitat de Barcelona

La UB impartirà formació en temes d’economia i política als funcionaris d’aquest organisme.

Lliurament dels Premis Antoni M. Badia i Margarit

La Universitat de Barcelona distingeix la millor tesi doctoral escrita en català.

Agenda Totes les activitats

del 15 de març
al 16 de març

#HackForGood 2024

Parc Tecnològic de Barcelona Activa
març

Final UB del concurso «Tesis en 3 minuts» del Grup Coïmbra

Aula Magna de l’Edifici Històric de la UB
març

Dia Mundial de la Poesia: «Desfent els murs: poesia escrita per dones»

Pati de Lletres i aula 113 de la Facultat de Filologia i Comunicació

La UB presenta la seva oferta acadèmica per al curs 2024-2025 al Saló de l’Ensenyament

La Universitat de Barcelona torna a estar present, del 13 al 17 de març, al Saló de l’Ensenyament, on presenta la seva oferta formativa de graus per al curs 2024-2025, la més àmplia i variada de Catalunya. Una de les novetats de la institució de cara al curs vinent serà la introducció d’un catàleg d’assignatures optatives relacionades amb els objectius de desenvolupament sostenible (ODS).

Per veure el vídeo has d’acceptar les galetes de màrqueting.

La Universitat, en pòdcast Tots els pòdcasts

Els secrets de ‘La societat de la neu’ de J. A. Bayona

Parlem amb Endika Rey, autor del llibre ‘La sociedad de la nieve. Así se hizo la película de J. A. Bayona’ i professor del grau de Comunicació i Indústries Culturals de la Universitat de Barcelona. L’Endika ens explica quin és el secret de l’èxit d’aquesta pel·lícula, que passarà a la història del cinema per ser una de les més premiades a tots els nivells i més aclamades pel públic. Parlem de com està explicada la història, de l’elevat grau d’immersió que aconsegueix Bayona i del canvi de paradigma que suposa la distribució que se n’ha fet, tant a les plataformes com a les sales de cinema.
Endika Rey Benito

Perfils institucionals