Sostenibilitat

La UB acull el XXI Congrés Internacional de Recerca Educativa i Innovació

Aquesta edició del congrés AIDIPE s'estructura al voltant de la sostenibilitat i inclou la IV Trobada de Doctorands/es i Investigadors/es Novells en Educació.

La Universitat de Barcelona acull la Jornada de les Oficines de Transferència de les Universitats Catalanes

S’hi va debatre sobre els reptes i les oportunitats de la intel·ligència artificial.

La LERU remarca les seves prioritats en recerca i innovació

Les vint-i-quatre universitats membres de la Lliga, entre les quals hi ha la UB, demanen a la UE que incrementi la inversió en aquestes dues partides en el pròxim programa marc de finançament (FP10).

del 22 de febrer
al 12 de juliol

V Premi de Pòsters de Solidaritat i Drets Humans

en línia
de l’ 05 d’abril
al 20 de juliol

Premis del Consell Social i de la Fundació Bosch i Gimpera

Vegeu el web
de l’ 11 de juny
al 21 de juliol

PATRIM’23: Bellesa intersticial

Can Framis
juny

Acte final: concurs de nanorelats del 10alamenos9

Aula Magna de la Facultat de Química

La Universitat de Barcelona organitza l’Alma Mater, la primera competició intrauniversitària d’esports electrònics

L’UB Alma Mater és una iniciativa de la Universitat de Barcelona i Omashu, una empresa emergent nascuda a la incubadora d’empreses de la UB, per apropar els esports electrònics als jugadors amateurs i promoure valors com la igualtat i la sostenibilitat.

Magalí Garrell analitza les (contra)narratives de la violència sexual

Quin impacte té el que pensem sobre les violències sexuals en la identitat i el cos de les persones que les han patit? Convidem Magalí Garrell Ferrando, guanyadora del I Premi Rosalind Franklin als millors treballs finals de màster en perspectiva de gènere, perquè ens en parli. Ens explica com ha estat tot el procés d'elaboració del seu treball, titulat «“Esto me ha hecho feminista”. (Contra)narratives entorn de la violència sexual i transformació subjectiva i social en dones supervivents», i els aprenentatges que n'ha extret.
Magalí Garrell Ferrando