Sala de premsa

Últimes notes de premsa Totes les notes

Usar pantalles abans d’anar-se’n a dormir augmenta el risc de sobrepès i obesitat infantil

El 27,5 % dels infants en edat preescolar i el 35,2 % dels escolars analitzats passen més de mitja hora davant de dispositius amb pantalla abans de dormir, segons un nou estudi de la UB.

10-04-2024

Els desafiaments científics per a un oceà saludable des de la perspectiva dels estudiants universitaris

La Universitat de Barcelona, amb la col·laboració de la Fundació Banc de Sabadell, organitza una trobada de diàleg entre estudiants de diferents universitats en el marc de la Setmana dels Oceans, organitzada per l’ONU, a Barcelona.

04-04-2024

Els primers resultats del DESI proporcionen la mesura més precisa de l’expansió de l’univers

L’Instrument Espectroscòpic de l’Energia Fosca (DESI, per les sigles en anglès) ha cartografiat galàxies i quàsars per construir el mapa tridimensional de l’univers més gran, i n’ha mesurat la velocitat d’expansió a través d’11.000 milions d’’anys.