Ciència ciutadana per mitigar la crisi ambiental en el medi marí

Un nou estudi de la UB i l’ICM-CSIC revela que la participació de voluntaris en projectes de ciència ciutadana és una eina eficaç per ajudar a conservar coralls i gorgònies, molt amenaçats a la Mediterrània pel canvi global.

Divulgació

La Universitat de Barcelona inaugura un espai web per formar en ciència ciutadana

La institució ha creat recursos d’aprenentatge, en el marc del projecte europeu Citizen Science NOW, per incentivar els agents socials a posar en marxa iniciatives de ciència ciutadana.

Benvinguda institucional al nou alumnat de programes de mobilitat internacional

El cantautor islandès Halldór Már, conegut pel programa de televisió Katalonski, explicarà en un acte al Paranimf com va entrar en contacte amb la cultura catalana.

La Universitat de Barcelona torna al 4YFN del Mobile World Congress

Spin-offs i start-ups de la UB presentaran els seus projectes innovadors en el 4YFN, la plataforma dedicada a les empreses emergents i a l’emprenedoria del Mobile World Congress de Barcelona.

Els Vespres dʼhivern: Mar Pujol

Paranimf de l’Edifici Històric
febrer

El rol de l’educació davant el repte ecològic

Aula Ramón y Cajal de l'Edifici Històric de la UB

Cançons per somiar de la Coral Jove del Conservatori de Sant Cugat

Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona

L’aigua no cau del cel: campanya d’estalvi d’aigua a la UB

La Universitat de Barcelona fa més de 25 anys que aplica mesures d’estalvi d’aigua a les seves dependències. Amb l’entrada en vigor de la fase d’emergència per sequera als municipis on duem a terme la nostra activitat, posem en marxa una campanya per promoure hàbits d’estalvi d’aigua que contribueixin a afrontar aquesta situació.

Els Vespres d’Hivern més sensorials

L’inici del segon quadrimestre, a la Universitat de Barcelona, ve marcat pels Vespres d'Hivern. Apostem per la cultura i per la música emergent i programem quatre concerts gratuïts i genuïns a l’emblemàtic Paranimf. Per explicar-nos com serà aquesta edició i què en pot esperar el públic que vingui, hem convidat tres de les artistes del cartell: Magalí Datzira, Mar Pujol i Selma Bruna, i la cap d'Imatge Corporativa i Màrqueting, Lourdes Sesma.
Lourdes Sesma, Magalí Datzira, Mar Pujol i Selma Bruna.