Actualitat UB

Destaquem Totes les notícies

Recerca

Primera Jornada de Recerca Ramón y Cajal de la Universitat de Barcelona

Aquest programa d’ajuts promou la contractació d’investigadors excel·lents.

Recerca

Jordi Alberch, Anna Alberni i Petia Radeva, reconeguts amb la Medalla Narcís Monturiol

Amb aquest reconeixement, institucionalitzat lʼany 1982, la Generalitat de Catalunya destaca les persones que han fet contribucions rellevants al desenvolupament de la ciència i la tecnologia a Catalunya.

Cultura

Concurs musical SonaUB

Els guanyadors actuaran com a artistes convidats als Vespres de la UB.

Cultura

Comença el PAPASSÈITics, el concurs sobre Joan Salvat-Papasseit de la Universitat de Barcelona

El concurs, que s'adreça a tota la comunitat UB, comença el 23 d’abril de 2024 i acaba el 28 de maig.

Agenda Totes les activitats

maig

II Jornada de Recerca i Divulgació de Doctorat de la UB

Edifici Històric, diverses ubicacions
maig

Taula rodona «Xarxes socials i mitjans de comunicació»

Jardins Ferran Soldevila de l’Edifici Històric
de l’ 08 de maig
al 22 de maig

Sessions de l'FBG: Transferència de Recerca

Parc Científic de Barcelona

Viu Sant Jordi a la Universitat de Barcelona

El dia de Sant Jordi a la Universitat de Barcelona surt al carrer a celebrar aquesta festa de la tradició, la llengua i la cultura. La parada d’Edicions UB, referent en el món editorial universitari, reflecteix la nostra manera d’entendre l’aportació de la Universitat a la societat.

Per veure el vídeo has d’acceptar les galetes de màrqueting.

La Universitat, en pòdcast Tots els pòdcasts

Els secrets de ‘La societat de la neu’ de J. A. Bayona

Parlem amb Endika Rey, autor del llibre ‘La sociedad de la nieve. Así se hizo la película de J. A. Bayona’ i professor del grau de Comunicació i Indústries Culturals de la Universitat de Barcelona. L’Endika ens explica quin és el secret de l’èxit d’aquesta pel·lícula, que passarà a la història del cinema per ser una de les més premiades a tots els nivells i més aclamades pel públic. Parlem de com està explicada la història, de l’elevat grau d’immersió que aconsegueix Bayona i del canvi de paradigma que suposa la distribució que se n’ha fet, tant a les plataformes com a les sales de cinema.
Endika Rey Benito

Perfils institucionals