Matrícula a partir del segon curs

Com continuo el doctorat després del primer any? Cada any cal fer els tràmits de matrícula.

Des dels tràmits fins a la documentació, aquí pots trobar la informació necessària per matricular-te en els cursos següents del doctorat a la Universitat.

Per a qualsevol incidència o dubte relacionat amb la matrícula, has de dirigir-te al centre de matrícula, és a dir, a la secretaria de la facultat on curses el doctorat.

Per poder fer l'automatrícula a partir del segon any és necessari que compleixis les condicions acadèmiques següents:

• Tenir el pla de recerca acceptat, si és el segon any de matrícula.
  • Tenir un informe favorable d'avaluació i seguiment anual del pla de recerca corresponent al curs acadèmic anterior, a partir del tercer any de matrícula.
vitrina

Automatrícula 100 % en línia

El procediment es fa en línia, mitjançant l'automatrícula, sense necessitat d'anar a la secretaria.
  • Quan he de fer l'automatrícula? Cal que consultis a la facultat les dates i els terminis.
  • Quina documentació he de presentar? La documentació d'accés i d'admissió l'ha de validar prèviament la secretaria d'estudiants i docència de la facultat o bé, si se t'ha fet una matrícula condicional, has de presentar-la a la secretaria abans de la segona matrícula.
  • Tinc dret a la gratuïtat de la matrícula? Si tens gratuïtat en la matrícula, cal que ho indiquis en el moment de matricular-te. Has de presentar a la secretaria la documentació acreditativa.
  • Si tens un contracte predoctoral (PREDOCS-UB, FI, FPU, FPI), també tens dret a la gratuïtat en la matrícula i no cal que presentis cap documentació. Has de comprovar que, efectivament, se t'ha aplicat el descompte durant el procés de matrícula. En cas de dubtes, contacta amb la secretaria.
  • Algunes beques estrangeres tenen conveni amb la Universitat i el pagament el fa directament l'organisme de beques. Consulta amb l'organisme del país que t'ha concedit la beca si és així.
  • On he de fer l'automatrícula? Pots fer la matrícula des de qualsevol ordinador, a través d'aquest enllaç: Inicia l'automatrícula.
  • Per iniciar la matrícula et cal identificar-te. Si ja ets alumne de la Universitat pots utilitzar el codi d'accés i la contrasenya que utilitzaves abans. Si ets un alumne nou, pots utilitzar els que has fet servir en el moment de l'admissió i l'accés. En cas de dubtes, consulta aquí.
  • En finalitzar el procés de matrícula comprova que totes les dades són correctes, tant les personals com les bancàries, la forma de pagament, si tens dret a alguna gratuïtat, etc.
  • Al final del procés, desa una còpia en paper o digital del full de matrícula per si la necessites en algun moment.

Canvis en la matrícula ​​​​​​​

Si has de canviar el director o directora, el tutor o tutora, la línia o el temps de dedicació o si gaudeixes d'una beca o ajut no inclòs en la llista de tipus d'ajuts predoctorals, és necessari que contactis amb el teu centre de matrícula.