Innovació

La UB acull una taula rodona sobre innovació en el sector agroalimentari

La sessió, adreçada a alts directius exalumnes de l’Escola de Negocis San Telmo, tenia com a objectiu presentar la plataforma Focus InnoFood, una iniciativa de la UB i de TranXforma FOOD.

Ciència ciutadana per mitigar la crisi ambiental en el medi marí

Un nou estudi de la UB i l’ICM-CSIC revela que la participació de voluntaris en projectes de ciència ciutadana és una eina eficaç per ajudar a conservar coralls i gorgònies, molt amenaçats a la Mediterrània pel canvi global.

Divulgació

La Universitat de Barcelona inaugura un espai web per formar en ciència ciutadana

La institució ha creat recursos d’aprenentatge, en el marc del projecte europeu Citizen Science NOW, per incentivar els agents socials a posar en marxa iniciatives de ciència ciutadana.

La Universitat de Barcelona torna al 4YFN del Mobile World Congress

Spin-offs i start-ups de la UB presentaran els seus projectes innovadors en el 4YFN, la plataforma dedicada a les empreses emergents i a l’emprenedoria del Mobile World Congress de Barcelona.

de l’ 02 de febrer
al 23 de febrer

Aula Carles Riba: 25 anys de continuïtat (1998-2023)

CRAI Biblioteca de Lletres
febrer

El rol de l’educació davant el repte ecològic

Aula Ramón y Cajal de l'Edifici Històric de la UB
febrer

Cançons per somiar de la Coral Jove del Conservatori de Sant Cugat

Paranimf de l’Edifici Històric de la Universitat de Barcelona

L’aigua no cau del cel: campanya d’estalvi d’aigua a la UB

La Universitat de Barcelona fa més de 25 anys que aplica mesures d’estalvi d’aigua a les seves dependències. Amb l’entrada en vigor de la fase d’emergència per sequera als municipis on duem a terme la nostra activitat, posem en marxa una campanya per promoure hàbits d’estalvi d’aigua que contribueixin a afrontar aquesta situació.

Els Vespres d’Hivern més sensorials

L’inici del segon quadrimestre, a la Universitat de Barcelona, ve marcat pels Vespres d'Hivern. Apostem per la cultura i per la música emergent i programem quatre concerts gratuïts i genuïns a l’emblemàtic Paranimf. Per explicar-nos com serà aquesta edició i què en pot esperar el públic que vingui, hem convidat tres de les artistes del cartell: Magalí Datzira, Mar Pujol i Selma Bruna, i la cap d'Imatge Corporativa i Màrqueting, Lourdes Sesma.
Lourdes Sesma, Magalí Datzira, Mar Pujol i Selma Bruna.