Una delegació de les universitats estatunidenques amb més alumnes d’origen hispà ha iniciat a la UB un recorregut per l’Estat

Es tracta d’una iniciativa conjunta de l’Associació Hispana de Colleges i Universitats, SEPIE i l’ambaixada dels Estats Units.

Igualtat

La clínica jurídica dret al Dret de la UB i l’Hospital Clínic presenten la nova edició de la guia per a víctimes d’una agressió sexual

Unes jornades a la Facultat de Dret acullen un debat amb juristes i professionals de la salut.

Llibres per pensar el món

Edicions UB presenta una àmplia col·lecció de novetats aquest Sant Jordi, des del pensament fins a la botànica, passant per la literatura, la història i el periodisme.

Institucional

Els partits que es presenten a les eleccions a Catalunya assumeixen els grans reptes de les universitats públiques

La Declaració de Calonge  ha de ser el full de ruta perquè les universitats públiques es consolidin definitivament com a motors de transformació, progrés i benestar del país.

La Fira d’Empreses de ciències i enginyeries tanca la divuitena edició amb una participació rècord

Més de mil dos-cents alumnes de les facultats de Biologia, de Ciències de la Terra, de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació, de Física, de Matemàtiques i Informàtica i de Química van participar el 17 d’abril passat en la divuitena edició de la Fira d’Empreses (FdE) de ciències i enginyeries.

Els secrets de ‘La societat de la neu’ de J. A. Bayona

Parlem amb Endika Rey, autor del llibre ‘La sociedad de la nieve. Así se hizo la película de J. A. Bayona’ i professor del grau de Comunicació i Indústries Culturals de la Universitat de Barcelona. L’Endika ens explica quin és el secret de l’èxit d’aquesta pel·lícula, que passarà a la història del cinema per ser una de les més premiades a tots els nivells i més aclamades pel públic. Parlem de com està explicada la història, de l’elevat grau d’immersió que aconsegueix Bayona i del canvi de paradigma que suposa la distribució que se n’ha fet, tant a les plataformes com a les sales de cinema.
Endika Rey Benito