Internacional

La memòria i el futur de la democràcia a Europa centren el diàleg de Guàrdia i Duch

El rector de la UB i el portaveu i director general de Comunicació del Parlament Europeu van intercanviar reflexions amb motiu de la presentació del llibre 10 elections. A history of the European Parliament at the ballot box (1979-2024)

Els Farmaraiders fan arribar material sanitari fins al cor del Marroc

La Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació dona suport a una iniciativa solidària que combina els valors de la cooperació sanitària i l’esperit d’aventura, en el marc d’un projecte que vol trencar les barreres de gènere en el món de la solidaritat i l’automobilisme.

Acadèmic

El projecte FOREU4All reunirà totes les universitats europees per compartir bones pràctiques en el sector de l’educació superior

La Universitat de Barcelona i el Trinity College de Dublín representaran l’aliança CHARM-EU en aquesta nova iniciativa.

La UB se suma al nou Compromís ciutadà per una Barcelona + sostenible

El nou acord 2024-2034, que advoca per descarbonitzar la ciutat, s’ha redactat de manera col·laborativa a través de la Xarxa Barcelona + Sostenible.

del 05 d’abril
al 20 de juliol

Premis del Consell Social i de la Fundació Bosch i Gimpera

Vegeu el web
del 12 de juliol
al 19 de juliol

ArqueUB: com vivien els veïns i veïnes del Raval de segles passats?

Part central del pati de la Facultat de Geografia i Història, al costat de la lona del projecte
juliol

Els Vespres de la UB: Ariox

Jardí Ferran Soldevila de l’Edifici Històric
juliol

Els Vespres de la UB: Alba Morena

Jardí Ferran Soldevila de l’Edifici Històric

Benvinguts a la Universitat de Barcelona!

El nostre lema és Som UB, perquè la Universitat de Barcelona formarà part de les vostres vides des d’ara, que comenceu a estudiar-hi, i durant la resta d’etapes que teniu per davant. Amb més de 500 anys d’història, la Universitat de Barcelona és capdavantera en tecnologia i innovació: amb aules digitalitzades d’última generació i la primera competició universitària d’eSports. Líders en recerca i en formació, amb una vida cultural intensa, compromesos amb els valors que defineixen la nostra societats. Benvinguts a la UB!

El que volies saber del Tiktok UB i encara no t’havíem explicat

Alba Capella, Marina Cerdà i Àngel Liu ens parlen del seu pas pel Tiktok de la UB. Ens expliquen coses que han après fent la beca de col·laboració i fan una crida als alumnes perquè participin més als vídeos. Reconeixen que l’algoritme de Tiktok és impredictible i asseguren que s’ho han passat molt bé! Els fem un test ràpid que superen amb escreix i, per acabar, donen consells molt útils a Mayka Kowolik, una de les tiktokers del curs vinent.
Alba Capella, Marina Cerdà i Àngel Liu